mandag 19. juli 2010

You make everything alright!


Denne er også "dedikert" til noen spesielle. Og når jeg skriver noen, så mener jeg noen. JA, flere enn en faktisk:) Det er noen som bare har en evne til å gjøre dagen din fra virkelig dårlig til helt ok. Disse menneskene kryr det ikke av akkurat, man er heldig om man bare har en. Det er disse type menneskene som gjør det ulevelige - levelig. Av og til er det bare deilig og rømme fra dagens strev, og noen ganger trenger man hjelp til det. Det er DER disse spesielle skapningene kommer inn! JA, jeg snakker om "You-make-everything-alright-personer". Awesome!:D

Her har jeg kombinert et bilde som jeg har tegna (lekt meg med skrift som jeg har skrevet om tidligere se "I believe in you") og fotografi (tatt med kamera). Veldig spennende!:D Har du et kamera lek deg med det! Trikset er å sett opp bildet slik som du ville ha tegna det komposisjons messig. Ha det gyldne snitt i bakgrunnen, og ha et øye for små detaljer som gjør hele bildet unikt!:D

1 kommentar: