fredag 16. juli 2010

Drit seriøs...


Nei, man må ikke være dønn seriøs når man skal uttrykke deg med kunst. Man kan vise en mer humoristisk og uhøytidlig side. Jeg syns dette bilde understreker mitt poeng;)

Ved teknikken vil jeg understreke at jeg har først tegna med vanlig blyant, og før skyggelegging har jeg tegnet over med penn OG skyggelagt med penn. Det er ikke før mot slutten jeg skyggela med en veldig bløt blyant. Det og skyggeleggning med penn gir et fint uttrykk, litt annerledes og veldig tegneserie aktig:) Veldig gøy og veriere! Lurt å ha øvd seg litt på skyggelegging før man legger i vei med pennen, men må absolutt prøves:D

4 kommentarer:

  1. vakje de bilde av johan olav? :P

    SvarSlett
  2. haha! jo men jeg syns ikke det ligna så veldig da:P

    SvarSlett
  3. haha! tror ikke han burde ta det som et kompliment...

    SvarSlett