lørdag 10. juli 2010

I believe in you


Vel teksten på dette bildet og overskrifta for dette bildet sier vel egentlig alt om hva jeg prøver å si med dette bildet;) iallefall bør du skjønne det når jeg viser deg denne sangen:
Tyler Hilton – I Believe In You - Acoustic Version
Når man tegner slike bilder er det ofte om noen spesielle eller i en spesiel periode, for det er viktig å huske på at kunst er først og fremst en måte å uttrykke seg på. Så ja, jeg har virkelig tro på at den personen jeg har dedikert denne tegningen til i mitt stille sinn, kommer til å bli noe stort en dag:) Og jeg sier dere: ha tro på dere selv, og deres neste:) Prøv å se deres gode egenskaper som de kanskje ikke ser selv, men er akkurat det som gjør dem så spesielle.

Det er ingen kunst å lage slike bilder. Det er ingen teknikk. Bare kreativitet, og mot til å tørre og prøve ting, både med forskjellige materialer og måter å skrive på. Det å leke seg med skrift er en nyttig ting som høres kjedelig ut, men som er sabla gøy! Skriv det du føler summert opp i noen få ord og få dem på en lekende måte ned på papiret. Jeg utfordrer deg, og JA uten viskelær! Tar du utfordringen? Jeg har tro på deg;)

3 kommentarer:

  1. ken e de da? eller e de hemmelig?

    SvarSlett
  2. mohahaha!...kan si det til deg men teit å skrive det over nett:) men sorry det er ikke deg denne gangen snuppa, for du veit at jeg har tro på deg uansett;)

    SvarSlett