tirsdag 13. juli 2010

tre stk ballerina

Dette er 3 bilder jeg solgte på bestilling. Siden bildet er tatt opp på bestilling er det ikke noe spesielt av mine egene tanker bak bildet, men jeg prøver alltid og legge min sjel i det jeg tegner. For å være ærlig blir jeg veldig nervøs når jeg skal tegne tegninger til folk jeg ikke kjenner. Frykten for at de ikke er ærlige når de sier det var fint ligger selvfølgelig der, men mest av alt er det jo en veldig stor stas å bli spurt til noe sånt. Og jeg må si det at jeg er stolt av mine 3 ballerinaer sin veloppdragene oppførsel, og av deres flotte opptreden:)

en spennende måte å knytte sammen 3 bilder på er å bruke de samme fargene, og det å ha en ting som strekker seg igjennom alle 3 bildene. I dette tilfelle er det et bånd som skaper en helhet for et bilde over 3 bilder, hvis du skjønner...(: Dette gjør at du kan ramme dem inn i 3 individe rammer, men likevel få en følelse av at det er et bilde. Drit kult spør du meg:D

3 kommentarer:

  1. kjempekult, du e flink! ^^

    SvarSlett
  2. Ooh,I like the proportions of the girl and the movement in the pictures! It looks very light and flowy ^^

    SvarSlett
  3. thanks! i created it my self! i just love playing with the pencil;)

    SvarSlett