torsdag 1. juli 2010

Voice of truth


Dette er et av mine nyeste bilder, og jeg har valgt å kalle det: voice of truth, mye fordi en sang med samme navn, inspirerte den siste finishen på det. Det som virkelig inspirerte meg var en andakt der taleren beskrev Jesus og troen til de kristne som en nydelig rose. Den dufter fantastisk og er uendelig vakker, men det koster og holde på den, men tro meg det er verdt det;) Get the point?(:

Når man skal tegne hender er det lurt og se på dine egene. Husk å tegne det du virkelig SER når du skal tegne etter noe, og ikke det du tror du ser, eller det du forventer å se. Så for å øve deg på det anbefaler jeg å tegne etter et motiv og snu det opp ned før du begynner og tegne. Fordelen er å ikke ha sett motivet riktig vei før du er ferdig med å tegne etter det;) på den måten kan det bli lettere og tegne etter feks egene hender;) lykke til:)))

Casting Crowns – Voice Of Truth

2 kommentarer:

  1. Hanne! Ej e so gla i dej! (og jesus, hihi^^ )
    wont ever let go of any of you :)

    SvarSlett
  2. åh jorunn! super ultra mega ditto!:D du er rett og slett bare gulle go!

    SvarSlett