lørdag 14. august 2010

Gal 2, 20

10 kommentarer:

  1. Wow! Har du tegnet den selv?
    Det ligner på den tegningen jeg har i hodet av min fremtidige tattovering!

    SvarSlett
  2. hehe, ja jeg har tegnet den selv:) så kjekt at du likte den!:D

    SvarSlett
  3. Smuud! Du er veldig flink! :) btw, skal du på LS 2011 i Tromsø i år? :D

    SvarSlett
  4. takk! Ja! skal du?! shit så kult!:D

    SvarSlett
  5. Awsome! Jupp! Sommerens happening! :D

    SvarSlett
  6. kult! men et spm, hvordan ialledager fant du min (uoppdaterte) blogg? og hvordan visste du at jeg skulle på lederlinja? var et fryktelig artig sammentreff liksom.. haha:)

    SvarSlett
  7. haha, facebook arr. LS 2011. Kjenner de fleste som skal dit, så jeg kikket innom de jeg ikke visste hvem var. Så står bloggen på facebooken din, så jeg sjekket den ut og ble ganske fancinert!

    SvarSlett
  8. btw gleder meg til å treffe deg på LS:D

    SvarSlett
  9. kult! takk for at du gidda og se igjennom! det er alltids kjekt:D

    SvarSlett
  10. yess, det blir bra på LS! :D

    SvarSlett